Monday 9 September 2013

WHY must we wear Premium Beautiful


Pernah dengar tak dengan pepatah Melayu lama "Tak kenal, maka tak cinta"??
Hari ni Rose just nak share bout PREMIUM BEAUTIFUL CORESET...
"kalau tak pakai, maka tak tahu kelebihannya!"

Actually Rose sendiri tak pernah langsung ambik tahu pasal pemakaian koset.. Especially bout the branding and the benefit of wearing a corset.. Pasal cuma tahu average brand yang ada sedia dijual kat mana-mana departmental store tue fungsi nya sama je.. Just untuk shape up the figure..

Well how wrong I am, bout it!! When a friends introduce me bout Premium Beautiful Corset, there's so many things pop-up into my mind.. First sekali memang tak pernah langsung dengar brand nih!!! (pada hal dah 20 tahun PB dipasarkan di negara kita.. malu betul masa tue!!!)
And lots of other questions... So jom share apa yang bermain difikiran ku ketika itu DAN jawapan ikhlas dari Rose sebab melalui pengalaman diri sendiri!

MACAM SUSAH JER NAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL
TAK SUSAH pun!! Premium Beautiful comes with different sizes and best part it comes depending our ACTUAL body sizes!! Macam di customade gitu!! Untuk pastikan size PREMIUM BEAUTIFUL anda, sila bagi Rose 4 ukuran utama badan anda seperti berikut:

1- Puncak dada (bust)
2- Bawah dada (underbust)
3- Pinggang (waist)
4- Pinggul (hips)




Ladies, you will be very comfortable once you wear those corset according to your right size..Just wear it consistently bout 8 hours a day jer pun..Macam kita pegi keja la kan? Pagi kita da keluar pegi keje kan? Then petang baru balik.. Tapi macam ne pulak orang yang keje lebih masa? Bole ke pakai lama PB tue?
Of course bole!! Rose sendiri akan pakai lebih dari 8 jam sehari.. sebab waktu keje yang memang lebih panjang dari orang yang bekerja di office..tak de apa pun.. malah lebih selesa sebab ada corset yang support tulang belakang Rose.
Pakai la secara konsisten dan anda sendiri akan lihat pinggang akan jadi macam pinggang kerengga!!! 

LECEH/SUSAH tak nak ke TOILET?
Nie memang soalan yang kerap ditanya.. Memang tak susah.. Kalau rasa susah pun masa FIRST day pakai je la..Sebab korang tak biasa lagi.. Tapi after that, senang sangat!! What you need to do just lipatkan je Waist Nipper/ Bengkung dan turunkan Long Girdle macam biasa..Then, after you done, turunkan dulu Waist Nipper tue, pakai undies then naik kan la pulak Long Girdle tadi.. So it will be easy for the next round you ladies want to attend the nature calls!!

Kalau PREMIUM BEAUTIFUL ni ROSAK macamana?
PB adalah koset yang berkualiti tinggi, and it comes with LIFETIME WARRANTY! Kalau rosak, just pass it over to Rose and I will send it for repair.. and it's FREE service tau!!

Panas tak kalau pakai PREMIUM BEAUTIFUL?
Bahan yang digunakan untuk PREMIUM BEAUTIFUL adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan. Teknologi fabrik ni berasal dari German. Andaikan anda berada dalam keadaan atau suhu sejuk, kainnya akan mengecut dan badan kita akan rasa suam.. Manakala bila berada dicuaca yang panas, kain PB akan mengembang dan kita akan terasa tidak panas atau berkuap. (macam dalam sauna tuh) sesuai untuk dipakai di mana jer kita berada.

BEST sangat ke pakai PREMIUM BEAUTIFUL?
Corset ni SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kehalusan dan kelembutan pada kulit. PREMIUM BEAUTIFUL adalah SUPERBRAND product dan mendapat pengikhtirafan di peringkat antarabangsa. Maknanya PB sangat berkualiti tinggi dan terlaris dipasaran. PREMIUM BEAUTIFUL menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal.
As you know, PREMIUM BEAUTIFUL is 70% for HEALTH and 30% for beauty.
Best pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni sebab ramai jer sekarang celebriti negara pakai sama..

Sampai bila nak pakai??
Minimum 8 hours a day.. For those who work at office memang digalakkan sangat..sebab, korang kan kerja dari pagi hingga la petang.. Like we all used to the normal undergarments kan, pakai tiap hari bila nak keluar rumah.. So sama je konsep pakai PB nih.. memang pun ia undergarment, tapi beza nya ia mampu mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup kita.. Best kan?!!

Kenapa la PREMIUM BEAUTIFUL MAHAL sangat??
It is because of quality of the product itself and how effective this product. Look, it is a LONG TERM BODY INVESTMENT ladies!!! Rose can assure you, that it is worth it for every single penny you spend on it!!! You will gain back yourself CONFIDENT, a GREAT FIGURE, SELESA, dan SEHAT.. 
This corset does come with a lifetime warranty..Cube check mana-mana brand lain dipasaran sekarang.. Ada ke beri jaminan sedemikian rupa? Nak compare PREMIUM BEAUTIFUL biar la dengan yang setanding kualiti nya yea ladies.. 
An did you know even student can effort to used PB since we provide installment plan! As low as RM58 per month..

A word for us to ponder..
Kita semua sanggup keluarkan duit untuk service kereta, takkan untuk diri sendiri kita tak sanggup untuk keluarkan duit untuk service diri sendiri? Hargai lah aset kita sebelum kita kehilangannya!

So apa tunggu lagi? Hurry up and give Rose a buzz for FREE TRIAL and Consultation..

#premiumbeautiful #consultant #GLAMprenuer
#hanishaiziprotege #hanishaizi
#rosemaamor #rosemaamordotcom
#greenleadersacademymalaysia

LOVE,
ROSE MAAMOR
012 3780825
rosemaamor@gmail.com

No comments:

Post a Comment